Menu
BLOG (1) (1)

3 tipy pro makléře, jak všechno stihnout a na nic nezapomenout

Vydejte se s námi na malý exkurz do interního školení DOMA realitních makléřů. Tentokrát na téma time managementu makléře. Přečtěte si, jak obstát v dnešní hektické době ke spokojenosti vaší i klientovy. Tyto tipy a triky, jak mít více času, se nám už mnohokrát osvědčily. A vám se budou hodit také.

Tip č. 1: Nastavte si cíl

Než se pustíte do jakékoliv činnosti, určitě si ujasněte, proč ji chcete řešit. Máte málo času? Vyděláváte málo peněz? Co je cílem vaší snahy zlepšit svůj time management? Může to být touha stihnout více, a více tak vydělat. Nastavte si konkrétní částku. Možná to je chuť mít víc volného času. Definujte si to přesně – je to třídenní víkend, anebo třeba čas na běhání každý den? S takto definovaným cílem se pak lépe řeší další věci.

Tip č. 2: Upravte si nastavení

Když máte stanovený cíl, omezte rušivé vlivy, které vám brání ho rychleji a snáz dosáhnout. Typickými rušiteli jsou různá akustická upozornění – na nový e-mail, na příspěvek na Facebooku nebo na zprávu na Viberu. Vyzkoušejte “tiché” hodiny, kdy máte prostě vypnutý telefon. Když to všem dáte vědět a nastavíte si čas, kdy e-mail, komunikátory i telefon zkontrolujte, bude vám to fungovat. A díky tomu, že nebudete u práce rušeni a nebudete multitaskovat, stihnete více za méně.

Tip č. 3: Definujte si důležité versus urgentní

Ano, v životě makléře jsou všechny věci důležité a drtivá většina věcí je urgentních. Když se ale naučíte je rozlišit, vytvoříte si systém, který vám v budoucnu přinese více času. Oprava sekery nemusí vypadat urgentně (udělám to až budu mít čas), ale sekat mezitím tupou sekerou, protože urgentně potřebuji zatopit – to je namáhavé a zdlouhavé. To je jen jeden příklad, kdy je lepší dát přednost důležitému před urgentním.

Chcete naše školení vidět naživo? Tak se přijďte podívat. Naše makléře školíme pravidelně každý týden ve středu. Stačí nám napsat, že s vámi máme počítat.