Menu
action-2277292_1920

Kanáry versus Brno: Co pro nás znamená komplexní servis

Makléře Dominika Ženatého oslovil jeho známý s tím, že jeho kamarádka hledá dobrého realitního makléře. Nemovitost, o kterou se jednalo, se nacházela kousek od Brna a její majitelka na Kanárských ostrovech, kde v té době trvale žila. Známý našeho makléře doporučil, protože věděl, že i taková nestandardní situace nebude žádný problém.

Klíče od domu nám předal advokát, který je měl pro majitelku v úschově. Dohodu o zprostředkování jsme podepsali na dálku. Nic nám tedy nebránilo v návštěvě nemovitosti. Bohužel jsme během návštěvy zjistili, že dům se nenachází ve stavu, ve kterém by ho bylo možné prodávat. Bylo sice čerstvě vymalováno, ale po malování nebylo uklizeno a v celém domě byly navíc odmontované zásuvky a vypínače. Na zahradě také “strašil” starý nábytek a různý další odpad.

Ve spolupráci s úklidovou firmou a elektrikářem se nám podařilo dát dům i zahradu do lepšího stavu a mohli jsme se pustit do focení. Vzhledem k tomu, že se jednalo o prodej domu s netradiční dispozicí a také hezkou vzrostlou zahradou, rozhodli jsme se pořídit kromě fotodokumentace také videoprohlídku. Tu jsme odvysílali živě přímo přes naši facebookovou stránku, která má výbornou sledovanost a vzbudila velký ohlas. Díky tomu mohli první zájemci vidět dům ještě před jeho plnou prezentací v inzerci.

Prohlídky domu se zájemci jsme provedli formou dne otevřených dveří. Zájemci tak měli možnost přijet na prohlídku kdykoliv v průběhu celého odpoledne a strávit v domě a na zahradě tolik času, kolik chtěli a potřebovali. Někteří se zdrželi i několik hodin, aby si celý dům prošli a na všechno se zeptali. Na své budoucí zahradě mohli zavnímat atmosféru a okolí nemovitosti. Vyšlo krásné počasí a den otevřených dveří byl tak velmi příjemný pro nás i potenciální kupující klienty. Během celého dne bylo návštěvníkům k dispozici několik makléřů naší kanceláře, aby organizace dopadla hladce a všichni zájemci měli dostatečnou možnost klást dotazy.

V následujícím týdnu jsme s jedním ze zájemců podepsali rezervační dohodu. Po složení rezervačního depozita jsme začali ve spolupráci s advokátem chystat smluvní dokumentaci a ve spolupráci s finančním poradcem kupujícího jsme nachystali veškeré podklady pro financující banku. Dům jsme ještě jednou navštívili s kupujícím klientem a jeho technikem, aby si nový majitel mohl začít plánovat úpravy, které v domě bude chtít realizovat. Nakonec byly tyto návštěvy dvě, aby si mohl všechno v klidu zaměřit a rozplánovat jak v domě, tak na zahradě.

Zajistili jsme také prohlídku s odhadcem, který pro banku vytvářel odhad nemovitosti pro vyřízení hypotéky. Poslední návštěvu domu jsme pak provedli při předání nemovitosti, kdy jsme také zapsali všechny stavy měřidel energií a následně zajistili přepis zákazníka u všech dodavatelů. Novému majiteli jsme také předali kontakt na firmu, která v domě realizovala vytápění, aby nemusel shánět servisní společnost.

To všechno jsme zvládli bez osobní přítomnosti klientky, kterou jsme ale samozřejmě po celou dobu informovali o vývoji. Jediné, co musela pro prodej svého domu udělat sama, bylo přiletět na podpis smluv do Brna. Tento způsob byl rychlejší než řešit ověření podpisu na ambasádě a následně dokumenty posílat poštou. Ovšem i tento postup bychom byli schopní zajistit.

Nacházíte se také v netradiční situaci (jste třeba dlouhodobě v cizině) a potřebujete prodat nemovitost (třeba v okolí Brna)? Vzdálenost pro nás není překážkou. Ozvěte se nám a my to pro vás s radostí zajistíme.