Menu
brno-1645386_1920

Příběh makléře Felixe – 3. díl: Jak získám nemovitost

Otázku, jak získám svoji první nemovitost, kterou budu moci nabízet, mám neustále v hlavě. Proto se hned po první poradě ptám kolegů, co mohu udělat proto, abych svoji první nemovitost získal. Dostávám hned několik tipů.

První z nich je, že je potřeba všem říct, že dělám realitního makléře. A protože jsme firma 21. století, je třeba zapojit nejmodernější nástroje. Měním si profil na Facebooku, zakládám si LinkedIn, rozesílám svým známým newsletter s informací, že jsem realitní makléř. A říkám to všem, které potkám.

Druhý kolega mi radí, abych nabízel službu srovnávací tržní analýza. Jakmile budu potřebovat, slíbil mi, že mi s ní pomůže a vloží do ní i své zkušenosti tak, aby zjištěná cena byla co nejpřesnější. Když se ptám, komu mám takovou analýzu nabízet, dozvím se, že je vhodná pro každého, kdo chce znát hodnotu svojí nemovitosti, spočítat si procento výnosu u investice anebo třeba při rozvodových a dědických řízeních či dělení majetku. Dozvídám se, že často se pak stává, že na základě této předané analýzy a jejího precizního zpracování, co do formy i obsahu, dostane makléř nováček na starosti i prodej či pronájem analyzované nemovitosti.

Nemám prý také zapomínat říkat si o doporučení na potenciální klienty, kterým mohu pomoci s prodejem nebo pronájmem nemovitosti. Ať už osobně, když se vidím s někým ze známých, nebo třeba telefonicky či na Messengeru. Díky tomu bude moje okolí vědět, jak mi může pomoci s mým podnikáním.

Dozvěděl jsem se ještě spoustu dalších věcí, jak je možné získávat zakázky, ale rozhodl jsem se, že se jako nováček budu soustředit na tyto tři. A postupně budu přidávat další.

A jak to dopadlo? To se dozvíte v dalším díle…